مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 10:302021-06-28ورزشي

ماجرای درگیری خونین در حاشیه لیگ پاورلیفتینگ چه بود؟+ویدیو


در حاشیه برگزاری رقابت های لیگ پاورلیفتینگ در مجموعه ورزشی آزادی درگیری خونینی رخ داد و طی آن یکی از اعضای تیم کرمانشاه مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت.

- جی پلاس، یک روز پس از خبر جنجالی سیلی و فحاشی سرپرست تیم هیات کرمانشاه به یکی از داوران حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ پاورلیفتینگ که به تعلیق این فرد از سوی کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی منجر شد، بعد از ظهر روز گذشته(یکشنبه)، ورزشکاران تیم هیات کرمانشاه پس از کسب عنوان سومی لیگ پاورلیفتینگ در حالیکه در محوطه چمن بیرون از سالن 12 هزار نفری آزادی مشغول صرف ناهار بودند، به یکی از هم تیمی هایشان حمله کردند و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

ایسنا نوشت؛ شدت این حمله به حدی بود که به گفته ورزشکار مضروب و تعدادی از افراد حاضر در محل درگیری، اعضای تیم همگی به سمت سعید کاکولکی حمله ور شدند و با ضربات مشت و لگد چانه و بینی او را شکستند تا جاییکه خون زیادی از صورت او سرازیر شد.

این اتفاقات در مجموعه ورزشی آزادی و محوطه بیرونی سالن 12 هزار نفری رخ داد و مشخص نیست چرا عوامل حراست مجموعه ورزشی آزادی واکنشی نسبت به این اتفاق نداشته اند؟ سعید کاکولکی عضو تیم پاورلیفتینگ هیات کرمانشاه که در این درگیری مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، درباره این اتفاق به خبرنگار ایسنا، گفت: در مراحل مقدماتی ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای درگیری خونین در حاشیه لیگ پاورلیفتینگ چه بود؟+ویدیو

ماجرای درگیری خونین در حاشیه لیگ پاورلیفتینگ چه بود؟+ویدیو