مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 15:202021-06-28سياسي

عدم هماهنگی میان سازمان ها موجب طمع بیشتر زمین خواران شده است


معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع گفت: عدم هماهنگی بین سازمان ها و دستگاه های مختلف دولتی، موجب شده تا زمین خوارها با قدرت و امکانات بیشتر طمع به املاک ملی بورزند - ، تفاهم نامه همکاری مشترک میان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری برای حافظت و حراست از اراضی ملی، با حضور علی اکبر سلیمانی معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع و مسعود منصور رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری امضا شد.

علی اکبر سلیمانی در این مراسم طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و تبریک هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: وزارت دفاع متولی و مسئول املاک و اراضی نیروهای مسلح است، بنابراین تثبیت ساماندهی و کارهای ستادی، اراضی و املاک نیروهای مسلح انجام می دهد.

وی با اشاره به افزایش قیمت زمین در سال های اخیر گفت: متاسفانه در کشور ما قیمت املاک و اراضی افزایش پیدا کرده و هر چقدر ارزش املاک بالاتر می رود گروه های تبهکار و زمین خوار نیز سازمان یافته تر سراغ زمین ها و اراضی ملی می روند.

سلیمانی، نبود هماهنگی میان برخی وزارتخانه ها را موجب سوءاستفاده زمین خواران دانست و گفت: عدم هماهنگی بین سازمان ها و دستگاه های مختلف دولتی، موجب شده تا زمین خوارها با قدرت و امکانات بیشتر طمع به املاک ملی بورزند و از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم هماهنگی میان سازمان ها موجب طمع بیشتر زمین خواران شده است

عدم هماهنگی میان سازمان ها موجب طمع بیشتر زمین خواران شده است