مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 06:352021-06-29اقتصادي

عملیاتی کردن برنامه مقابله با چالش کم آبی تابستانی در تاکستان


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تاکستان گفت: با بروز بحران کم آبی تابستانی که در پی کاهش محسوس بارش های سال جاری به وقوع پیوسته است برای مقابله با آثار سوء این پدیده، - برنامه هایی برای کنترل خشک سالی در شهرستان تاکستان عملیاتی شده است.

بهروز طاهرخانی اظهار کرد: با بروز بحران کم آبی تابستانی که در پی کاهش محسوس بارش های سال جاری به وقوع پیوسته است برای مقابله با آثار سوء این پدیده، برنامه هایی برای کنترل خشک سالی و کم آبی جاری و تأمین آب آشامیدنی موردنیاز مردم در شهرستان تاکستان عملیاتی شده است که جمع کردن و جریمه قانونی انشعاب های غیرمجاز و نیز توصیه های عمومی به مدیریت مصرف ازجمله این برنامه ها است.

بنابر اعلام روابط عمومی آب و فاضلاب استان قزوین، وی با اشاره به اینکه شهر تاکستان ازجمله مناطق دارای تنش آبی استان قزوین در تابستان جاری است، ادامه داد: برگزاری جلسه و مکاتبه با سایر دستگاه ها و مجموعه های دولتی و خصوصی برای رعایت الگوهای مصرف و ارائه آموزش های لازم از دیگر برنامه های اجرا شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تاکستان همچنین به احداث سد برای امور کشاورزی در بالادست شهر تاکستان اشاره کرد و یادآور شد: با این اقدام چاه های موجود برای تأمین آب آشامیدنی در حال خشک شدن است که در یک برنامه بلندمدت به دنبال جایگزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیاتی کردن برنامه مقابله با چالش کم آبی تابستانی در تاکستان

عملیاتی کردن برنامه مقابله با چالش کم آبی تابستانی در تاکستان