مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 09:002021-06-29اقتصادي

186 میلیارد تومان سهم گیلان از ردیف متفرقه آب روستایی تأمین می شود


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تأکید بر لزوم توجه به تأمین سهم اعتباری گیلان در خصوص آب روستایی گفت: سهم گیلان از ردیف متفرقه آب روستایی 186 میلیارد تومان بوده و در تلاشیم تا این سهم در استان محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا جانباز ظهر امروز در دیدار با استاندار گیلان در محل استانداری با بیان اینکه گرمای زودرس هوا منجر به افزایش مصرف آب در کشور شده است، اظهار  کرد:  با افزایش دما در فصل تابستان از یک سو نیاز مردم به آب شرب به مراتب افزایش می یابد، لذا  نسبت به  تأمین ظرفیت آب شرب در کشور اقدامات خوبی اتخاذشده است.

وی با اشاره به قطعی برق مکرر در کشور گفت: شرکت های آب و فاضلاب در سطح کشور باید راهکارهای مختلفی برای تأمین برق تأسیسات آبی در نظر گرفته باشند تا با هیچ گونه چالشی برای تأمین پایدار آب شرب مردم مواجه نشوند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تأکید بر لزوم توجه به تأمین سهم اعتباری گیلان در خصوص آب روستایی افزود: سهم گیلان از ردیف متفرقه آب روستایی  186 میلیارد تومان بوده و در تلاشیم تا این سهم در استان محقق شود.

اعتبار فاضلاب های گیلان افزایش یابد استاندار گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه تخلیه فاضلاب به رودخانه های استان و تأثیر منفی در زندگی، سلامت، رفاه و درآمد ساکنان گیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

186 میلیارد تومان سهم گیلان از ردیف متفرقه آب روستایی تأمین می شود

186 میلیارد تومان سهم گیلان از ردیف متفرقه آب روستایی تأمین می شود