مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-29سياسي

دفاتر تسهیل گری نقش مهمی در توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه دارند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید همواره مورد توجه باشد.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید همواره مورد توجه باشد.

محمود ثمینی از تلاش های اثرگذار دفاتر تسهیلگری در توانمندسازی مناطق کمتر برخوردار تقدیر کرد و افزود: امروزه با توجه به گسترش و تنوع آسیب های اجتماعی لازم است مقوله پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد به طورجدی و بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به نقش مهم دفاتر تسهیل گری در توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه، اظهار کرد: اجتماعی شدن مبارزه با این پدیده شوم از طریق برقراری ارتباط متقابل با اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و برنامه ریزی مبتنی بر بررسی دقیق و همه جانبه از شرایط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در هر محله در دستور کار کلیه نهادها، دستگاه های اجرایی و تشکل های فعال مردمی در این حوزه قرار گیرد.

ثمینی خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت توانمندسازی همه اقشار در محلات کمتر برخوردار به ویژه زنان بی سرپرست یا بد سرپرست باید از همه ظرفیت های موجود در این راستا استفاده کرد و لازم است دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی نیز در این زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر تسهیل گری نقش مهمی در توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه دارند

دفاتر تسهیل گری نقش مهمی در توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه دارند