مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 01:552021-06-29سياسي

اعطای بورس تحصیلی به معلمان غیر ایرانی در دانشگاه شهید رجایی


مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از اعطای بورس تحصیلی به معلمان غیر ایرانی در دانشگاه شهید رجایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، مجتبی قربانی مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از اعطای بورس تحصیلی به سالانه تکرار خواهد شد.

وی در مورد فلسفه نامگذاری این بورس نیز بیان کرد: نام این بورس بر گرفته از نام محمد علی رجایی، معلم ماندگار و رییس جمهور شهید جمهوری اسلامی ایران است که البته نام دانشگاه نیز مزین به نام این شهید عزیز است.

مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با تکیه بر برنامه ریزی و توانمندی های علمی و تجربه زیسته در نظام تعلیم و تربیت امروز یکی از دانشگاه های معتبر در حوزه تربیت معلم به ویژه تربیت معلم فنی وحرفه ای به شمار می رود.

عضو هیأت علمی دانشگاه افزود: امروزه ایجاد ارتباطات بین المللی برای همه مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه ها امری بایسته است و پذیرش دانشجو یکی از فعالیت های متداول در این زمینه به شمار می رود که علاوه بر تبادل دانش موجب برقراری تعاملات فرهنگی با کشورها از طریق دانشجویان متقاضی تحصیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای بورس تحصیلی به معلمان غیر ایرانی در دانشگاه شهید رجایی

اعطای بورس تحصیلی به معلمان غیر ایرانی در دانشگاه شهید رجایی