مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 03:452021-06-30حوادث

دستگیری 2 گروگان گیر در کاشان


فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری دو نفر آدم ربا در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، حسین بساطی اظهار کرد: مأموران کلانتری 12 ولی عصر( عج) این شهرستان حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه موتورسیکلت به سرنشینی دو نفر در حال ورود به یک واحد ضایعات فروشی مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان افزود: مأموران طی استعلام از سوابق موتورسیکلت به سرقتی بودن وسائط نقلیه پی بردند و مراتب را جهت بررسی بیشتر مدنظر قرار دادند.

وی ادامه داد: احدی از متهمان پس از حضور مأموران، جهت فرار از قانون و جوسازی با یک قبضه قمه همدست خود را به گروگان گرفته و به سمت ماموران حمله ور می شود که بلافاصله مأموران با آمادگی کامل و استفاده از فنون دفاع شخصی قمه را از دست متهم رها کردند.

بساطی خاطرنشان کرد: متهمان بلافاصله با سرقت یک دستگاه خودرو برلیانس قصد فرار از محل وقوع حادثه را داشتند که مأموران کلانتری 12 در یک عملیات تعقیب و گریز خودرو را از دست متهمان آزاد می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در ادامه اظهار داشت: این پایان کار نبود و مجددا متهمان با حمله به راکب یک دستگاه موتورسیکلت، فردی سالخورده را متوقف و قصد گروگانگیری راکب و فرار از محل را داشتند که در نهایت با هوشیاری و اقدام ضربتی پلیس کمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 گروگان گیر در کاشان

دستگیری 2 گروگان گیر در کاشان