مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-02اجتماعي

40 هزار مدرسه تحت پوشش طرح یاریگران زندگی قرار گرفتند


دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به طرح یاریگران زندگی گفت: در حال حاضر حدود 40 هزار مدرسه تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

حتی در شرایط کرونایی هم از بستر «شاد» استفاده شد و اکنون در سامانه شاد بخشی به نام کانون یاریگران زندگی دارد که در آنجا آموزش .

- دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به طرح یاریگران زندگی گفت: در حال حاضر حدود 40 هزار مدرسه تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

حتی در شرایط کرونایی هم از بستر  شاد استفاده شد و اکنون در سامانه شاد بخشی به نام کانون یاریگران زندگی دارد که در آنجا آموزش برای والدین و دانش آموزان وجود دارد و حدود 8.

5 میلیون دانش آموز تحت پوشش قرار گرفتند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار اسکندر مومنی در برنامه ای تلویزیونی با بیان اینکه براساس آخرین برآوردها سن اعتیاد حدود 24 سال و چند ماه است، گفت: مفهوم سن اعتیاد میانگین مجموعه معتادان است، حال ممکن است در این میان افرادی با سن خیلی پایین تر شروع کرده باشند و حتی ممکن است 15 سال هم باشند، بعضا هستند بچه هایی که با سن پایین تر معتاد می شوند، اما میانگین سن اعتیاد در کشور 24 سال و چند ماه است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع که سن اعتیاد در حال کاهش است را تایید می کنید؟، گفت: اگر روند کشور را نگاه کنیم، تنها در دهه 60 کاهش شیوع مصرف و عدم پایین آمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هزار مدرسه تحت پوشش طرح یاریگران زندگی قرار گرفتند

40 هزار مدرسه تحت پوشش طرح یاریگران زندگی قرار گرفتند