مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-03سياسي

توصیه ای پیشگیرانه به ایثارگران در موج پنجم کرونا


دبیر ستاد کرونای بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اطلاعیه های قبلی ستاد کرونای بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: لازم است از حضور در منازل ایثارگران به ویژه به صورت گروهی در مناطق قرمز خودداری شود و تنها مورد مجاز در این زمینه انجام پایش سلامت ایثارگران .

- دبیر ستاد کرونای بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اطلاعیه های قبلی ستاد کرونای بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: لازم است از حضور در منازل ایثارگران به ویژه به صورت گروهی در مناطق قرمز خودداری شود و تنها مورد مجاز در این زمینه انجام پایش سلامت ایثارگران با توجه به آخرین دستورالعمل های ابلاغی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد اسماعیل علی پور با اشاره به فراگیری موج پنجم شیوع ویروس کرونا در بسیاری از استان های کشور بیان کرد: در گزارش ها مشخص شده است بعضی از افرادی که واکسن کرونا دریافت کرده اند نیز به ویروس جهش یافته کرونا موسوم به ویروس دلتا مبتلا شده اند.

وی افزود: با توجه به این مسئله و همچنین انتقال سریع تر این نوع از ویروس و احتمال بیشتر درگیری ریه افراد مبتلا، ایثارگران و جانبازان عزیزی که جزو گروه های در معرض خطر این بیماری محسوب می شوند و به طورکلی تمام ایثارگران باید ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی تا حد امکان از انجام مسافرت، شرکت در مراسم خانوادگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه ای پیشگیرانه به ایثارگران در موج پنجم کرونا

توصیه ای پیشگیرانه به ایثارگران در موج پنجم کرونا