مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 09:052021-07-03سياسي

مجبوریم بین نان و جان، جان را انتخاب کنیم/ وضعیت کرمان بحرانی است


شرایط سختی است و راهی غیر از محدودیت نداریم و می دانیم نان مردم در مضیقه است اما بین نان و جان موقتا باید جان را انتخاب کرد تا از وضعیت کنونی بیماری کرونا نجات پیدا کنیم.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: شرایط سختی است و راهی غیر از محدودیت نداریم و می دانیم نان مردم در مضیقه است اما بین نان و جان موقتا باید جان را انتخاب کرد تا از وضعیت کنونی بیماری کرونا نجات پیدا کنیم.

دکتر علی زینی وند امروز 12 تیرماه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با حضور تمامی مسئولان ارشد استان کرمان و فرماندهان نظامی و انتظامی و رییس کل دادگستری استان اظهار کرد: جلسه را در این سطح تشکیل دادیم تا حساسیت به همه مدیران و جامعه منتقل شود.

وی افزود: شرایط سختی است و راهی غیر از محدودیت نداریم و می دانیم نان مردم در مضیقه است اما بین نان و جان موقتا باید جان را انتخاب کرد.

زینی وند تصریح کرد: متاسفانه بحرانی ترین وضعیت را در بین استان های کشور به لحاظ شهرهای قرمز، کرمان دارد و نگرانی بابت این است این روند افزایشی تا دو هفته دیگر ادامه دارد و اگر تدبیر نکنیم و سرعت افزایش موارد ابتلا به بیماری را کنترل نکنیم، حجم زیادی از بیماران به بیمارستان ها سرازیر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجبوریم بین نان و جان، جان را انتخاب کنیم/ وضعیت کرمان بحرانی است

مجبوریم بین نان و جان، جان را انتخاب کنیم/ وضعیت کرمان بحرانی است