مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 11:302021-07-03اقتصادي

حمل کالاهای اساسی فارس سرعت می گیرد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان فارس گفت: از ابتدای طرح حمل و جابجایی کالاهای اساسی تا کنون، 42 هزار تن کالا توسط ناوگان فارس جابجا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا سیاهپور با اشاره به اینکه از ابتدای طرح حمل و جابجایی کالاهای اساسی، 42 هزار تن کالا توسط ناوگان فارس جابجا شده است، اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع تخلیه بنادر از کالاهای دپو شده خصوصاً کالای های اساسی و نهاده های دامی از بندر امام خمینی (ره) علاوه بر استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل کالای استان ، ماشین آلات راهداری فارس نیز به میدان آمده اند.

وی افزود: روند جابه جایی و حمل کالاهای اساسی استان فارس از پایانه بار بندر امام (ره) با به کارگیری ناوگان راهداری استان تسریع می یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ادامه داد: از زمان اعلام فراخوان برای تخلیه و جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام به استان ، علاوه بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ناوگان حمل و نقل کالای استان ، 26 دستگاه کامیون شامل 15 دستگاه ولوو اف ام و 11 دستگاه بنز مایلر از ستاد این اداره کل و ادارات شهرستان های تابعه نیز به این بندر اعزام شده اند و امید داریم روند جابجایی تسریع یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل کالاهای اساسی فارس سرعت می گیرد

حمل کالاهای اساسی فارس سرعت می گیرد