مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 11:352021-07-03اقتصادي

استخراج 50 دستگاه ارز دیجیتال در یکی از شرکت های رشت


فرمانده انتظامی استان از کشف 50 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش 58 میلیارد ریال از یک شرکت کشاورزی در شهرستان رشت خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی استان از کشف 50 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش 58 میلیارد ریال از یک شرکت کشاورزی در شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال، هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی در برخورد با فعالیت های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی را به عنوان یکی از مهمترین اولویت های ماموریتی پلیس عنوان و تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان یک شرکت کشاورزی را در شهرستان رشت شناسایی کردند که در آن دستگاه های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز استفاده می شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از اعزام ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر و کشف 50 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بازرسی از این مکان خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم 46 ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخراج 50 دستگاه ارز دیجیتال در یکی از شرکت های رشت

استخراج 50 دستگاه ارز دیجیتال در یکی از شرکت های رشت