مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 04:002021-07-04اقتصادي

ثبت احوال: 51 میلیون قطعه کارت هوشمند ملی صادر شد


کارت هوشمند ملی تولید داخل، مشابه نمونه خارجی است و همه نکات ایمنی و فنی در تولید آن رعایت شده و چاپخانه دولتی متولی تولید آن است.

- سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: تا کنون 51 میلیون و 292 هزار و 411 قطعه کارت هوشمند ملی صادر و به متقاضیان تحویل داده شد.

سیف الله ابوترابی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه 61 میلیون و 122هزار و 579 نفر مراحل تکمیل ثبت نام کارت هوشمند ملی را انجام داده اند، افزود: از این تعداد کارت هوشمند ملی صادر شده تا زمان حاضر 4 میلیون و 571 هزار و 253 قطعه کارت هوشمند ملی تولید داخل به متقاضیان تحویل شده است.

وی گفت: کارت هوشمند ملی تولید داخل، مشابه نمونه خارجی است و همه نکات ایمنی و فنی در تولید آن رعایت شده و چاپخانه دولتی متولی تولید آن است.

ابوترابی افزود: از اسفند سال 96 با مشکل تامین بدنه کارت مواجه شدیم و از آغاز سال 97 با شرکت های متولی که چاپخانه دولتی متولی تامین و تولید آن است، وارد مذاکره شده و قرار شد که بدنه کارت ایرانی مشابه خارجی باشد در نهایت آزمایشات طولانی انجام شد و در آغاز نیمه اول سال 98 شاهد تولید نمونه داخلی آن بودیم.

سخنگوی ثبت احوال گفت: کارت هوشمند ملی با هدف تسهیل فرآیند شناسایی، تصدیق هویت و حفظ امنیت اطلاعات فردی هر شهروند برای ورود به فضای مجازی، مبادله خدمات الکترونیکی و استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت احوال: 51 میلیون قطعه کارت هوشمند ملی صادر شد

ثبت احوال: 51 میلیون قطعه کارت هوشمند ملی صادر شد