مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-04ورزشي

خطری که ورزش را تهدید می کند/ چند گزینه «سیاسی» روی میز رییسی


درحالی که رییس جمهور منتخب در نشست انتخاباتی با اهالی ورزش وعده داده بود وزیر این حوزه را از بین مدیران ورزشی انتخاب کند، برخی چهره های سیاسی رایزنی برای این مسئولیت را آغاز کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انتخاب وزیر ورزش در دولت های گذشته همواره یکی از دغدغه های اهالی این حوزه برای اداره چهار سال امور ورزش کشور بوده که البته کمتر مورد توجه رییس جمهور منتخب قرار گرفته و اکثر افرادی وزارت ورزش انتخاب می شدند از گزینه های سیاسی بودند.

این انتخاب همواره مورد انتقاد اهالی ورزش قرار گرفته چرا که آنها اعتقاد دارند باید اداره ورزش را به مدیری سپرد که با این حوزه آشنایی داشته باشد و در کنار دانش مدیریت و رهبری که دارد، حداقل آشنایی هم با فضای ورزش داشته باشد.

این انتقادات در نشست پیش از انتخابات آیت الله رییسی با جمعی از مربیان، کارشناسان و روسای فدراسیون های ورزشی مطرح شد و رییس جمهور منتخب وعده داد این بار مدیری از بین اهالی ورزش که ویژگی های لازم داشته باشد را به عنوان وزیر ورزش انتخاب کند.

هر چند در ستادهای انتخاباتی حوزه ورزش آیت الله رییسی مدیران ورزشی باسابقه ای حضور داشتند و از آنها به عنوان گزینه های اصلی برای حضور در ساختمان سئول نام برده می شود، اما تعدادی از مدیران سیاسی هم تلاش و رایزنی های خود را برای حضور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطری که ورزش را تهدید می کند/ چند گزینه «سیاسی» روی میز رییسی

خطری که ورزش را تهدید می کند/ چند گزینه «سیاسی» روی میز رییسی