مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 11:252021-07-04ورزشي

بهانه هیچ صنعتی برای عدم حمایت از ورزش هرمزگان پذیرفته نیست


رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شخصا با خرید امتیاز تیم فوتبال لیگ یکی موافق نیستم، اضافه کرد: باید از ظرفیت های موجود و تیم های فعلی حمایت کنیم تا خود پله پله صعود کنند.

- ایسنا/هرمزگان رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شخصا با خرید امتیاز تیم فوتبال لیگ یکی موافق نیستم، اضافه کرد: باید از ظرفیت های موجود و تیم های فعلی حمایت کنیم تا خود پله پله صعود کنند.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تشکیل نخستین جلسه هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان، افزود: امیدواریم بتوانیم از توانمندی های فردی و گروهی ورزش استان هرمزگان به نحو احسنت بهره ببریم.

وی با بیان اینکه امیدواریم علاوه بر فوتبال سایر رشته های توانمند هرمزگان هم دیده شود، اضافه کرد: شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان در گام نخست حرکت مناسبی برداشته و تأسیس آن می تواند ثمرات مطلوبی برای استان و ورزش آن داشته باشد.

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنگاه های اقتصادی هرمزگان باید سهم خود را در مسئولیت های اجتماعی ایفا کنند، بیان کرد: به طور جد باید تمامی بنگاه های اقتصادی به پای کار بیایند و عذر هیچ صنعتی پذیرفته نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهانه هیچ صنعتی برای عدم حمایت از ورزش هرمزگان پذیرفته نیست

بهانه هیچ صنعتی برای عدم حمایت از ورزش هرمزگان پذیرفته نیست