مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 01:402021-07-05اقتصادي

باوجود سنگ اندازی های بانک؛ بی رقیب ترین واحد تولید چادرمشکی روی ریل تولید


کارخانه حجاب شهرکرد تنها تولیدکننده چادر مشکی در کشور محسوب می شود، ظرفیت اسمی تولید پارچه چادر مشکی در این کارخانه 10 میلیون متر است، این واحد از ابتدای راه اندازی با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده است و به نظر می رسد مشکلات پیش پای این تولیدکننده .

- باوجود سنگ اندازی های بانک؛ بی رقیب ترین واحد تولید چادرمشکی روی ریل تولید ایسنا/چهارمحال و بختیاری کارخانه حجاب شهرکرد تنها تولیدکننده چادر مشکی در کشور محسوب می شود، ظرفیت اسمی تولید پارچه چادر مشکی در این کارخانه 10 میلیون متر است، این واحد از ابتدای راه اندازی با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده است و به نظر می رسد مشکلات پیش پای این تولیدکننده و سایر تولیدکنندگان در حوزه های مختلف پایانی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چادر مشکلی محصولی استراتژیک و ملی است، بنابراین اهمیت تولید این محصول در کشور برای تامین نیاز داخلی بیش از گذشته احساس می شود، پروژه تولید پارچه چادرمشکی در چهارمحال و بختیاری از سال 95 کلید خورد و در حال حاضر این واحد بیش از 25 درصد نیاز کشور به چادر مشکی را تامین می کند.

طرح توسعه تولید پارچه چادر مشکی در کارخانه حجاب شهرکرد بنا به دلایل گوناگون از جمله داشتن بدهی ارزی به بانک برای احداث فاز نخست و عدم تخصیص مجدد تسهیلات اجرایی نشد، با اجرایی شدن طرح توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باوجود سنگ اندازی های بانک؛ بی رقیب ترین واحد تولید چادرمشکی روی ریل تولید

باوجود سنگ اندازی های بانک؛ بی رقیب ترین واحد تولید چادرمشکی روی ریل تولید