مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-06سياسي

برگزاری پویش ملی «نقش من در بیانیه گام دوم»


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان از برگزاری پویش ملی «نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهران شیخی امروز از برگزاری پویش ملی نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار داشت: این پویش با محوریت کتاب کار بیانیه گام دوم که تدوین شده اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان است، برگزار می شود.

وی افزود: کتاب کار بیانیه گام دوم به روش شرح مزجی متن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را واکاوی کرده و در کنار توضیحات از قابلیت های چند رسانه ای جهت درک بهتر مطالب با استفاده از کدهای QR در قالب های فیلم ، عکس ، کلیپ و .

محتوا به خواننده ارائه می کند.

شیخی افزود: محتوای کتاب در چهار بخش عظمت حادثه انقلاب، عظمت راهی که طی شد، عظمت چشم اندازی که باید به آن برسیم و عظمت نقش نیروی جوان متعهد است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان با بیان اینکه این پویش در سه بخش برگزار می شود، عنوان کرد: بخش اول پویش مربوط به ارائه طرح بر اساس تکمیل بوم های داخل کتاب است، به این صورت که خواننده از مطالب بیانیه استفاده کرده و یک طرح را با توجه به دانش خود ارائه می کند و کارشناسان پویش با ارائه دهنده ارتباط گرفته و طرح را به نقطه مطلوب رسانده و در داوری وارد می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش ملی «نقش من در بیانیه گام دوم»

برگزاری پویش ملی «نقش من در بیانیه گام دوم»