مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-06سياسي

انتقال 81 تبعه افغانستان از زندان های کرمان به کشورشان در سال گذشته


معاون قضایی دادگستری استان کرمان گفت: طی سال گذشته 81 نفر از زندانیان تبعه افغانستان به منظور ادامه تحمل محکومیت خود با هماهنگی بین وزارت دادگستری و سفارت افغانستان از زندان های استان کرمان به زندان های افغانستان منتقل شده اند.

- ایسنا/کرمان معاون قضایی دادگستری استان کرمان گفت: طی سال گذشته 81 نفر از زندانیان تبعه افغانستان به منظور ادامه تحمل محکومیت خود با هماهنگی بین وزارت دادگستری و سفارت افغانستان از زندان های استان کرمان به زندان های افغانستان منتقل شده اند.

رضا طالبی زاده امروز 15 تیرماه از انجام 716 بازدید از زندان های استان کرمان طی سال جاری خبر داد و افزود: در این رابطه با 3580 مددجوی زندان ملاقات و دستورات قضایی لازم و قانونی برای حل مشکلات آنها صادر شده است.

وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح پایش زندانیان در استان کرمان؛ قضات این استان ترغیب شده اند با خانواده های مددجویان به ویژه متهمان و محکومان مواد مخدر ملاقات داشته و وضعیت فردی، فرهنگی و خانوادگی آنها را بررسی کرده و سپس تصمیم مقتضی را اتخاذ نمایند.

طالبی زاده تصریح کرد: قضات استان کرمان طی سال گذشته ضمن انجام 2041 مورد بازدید از زندان های استان با 10 هزار و 205 مددجو به صورت مستقیم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ملاقات کرده و درخواست های آنها را مورد رسیدگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 81 تبعه افغانستان از زندان های کرمان به کشورشان در سال گذشته

انتقال 81 تبعه افغانستان از زندان های کرمان به کشورشان در سال گذشته