مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 09:402021-07-06اقتصادي

قیمت خودرو باز هم به دست دلالان افتاد و گران شد!


بررسی آخرین قیمت های تعیین شده برای خودروهای پرتیراژ به قیمت بازار آزاد در امروز (سه شنبه) و روند تغییرات آن نسبت به دیروز، 10 روز گذشته و یکماه گذشته نشان می دهد که مجدد روند قیمت ها در بازار خودرو سیری صعودی دارد تا جایی که از آن ها حتی نسبت به روز .

- بررسی آخرین قیمت های تعیین شده برای خودروهای پرتیراژ به قیمت بازار آزاد در امروز (سه شنبه) و روند تغییرات آن نسبت به دیروز، 10 روز گذشته و یکماه گذشته نشان می دهد که مجدد روند قیمت ها در بازار خودرو سیری صعودی دارد تا جایی که از آن ها حتی نسبت به روز گذشته بین یک تا سه میلیون گران تر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سه روز است که محدودیت های کرونایی برای تعطیلی واحدهای صنفی مجدد آغاز شده و مشاغل غیرضرور تعطیل شده اند؛ اما تعطیلی بازارهای رسمی معاملات، ترمزی برای افزایش قیمت ها در بازار خودرو نبوده و قیمت اکثریت خودروهای پر تیراژ نسبت به 10روز و یکماه گذشته افزایش یافته است.

طبق بررسی های صورت گرفته از قیمت ها در بازار خودرو، در پرتیراژهای گروه صنعتی ایران خودرو، سمند نسبت به روز گذشته LX یک میلیون تومان، نسبت به 10 روز گذشته شش میلیون تومان و نسبت به یکماه گذشته 17 میلیون تومان گران شده است و اکنون 207 میلیون تومان قیمت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خودرو باز هم به دست دلالان افتاد و گران شد!

قیمت خودرو باز هم به دست دلالان افتاد و گران شد!