مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 09:202021-07-07سياسي

آب انتقالی خلیج فارس پایان 1401 به لامرد می رسد


مدیر اجرایی طرح انتقال آب خلیج فارس به استان فارس ابراز امیدواری کرد که مرحله اول از این پروژه تا پایان سال 1401 تکمیل شده و آب منتقل شده به شهرستان لامرد برسد.

- ایسنا/فارس مدیر اجرایی طرح انتقال آب خلیج فارس به استان فارس ابراز امیدواری کرد که مرحله اول از این پروژه تا پایان سال 1401 تکمیل شده و آب منتقل شده به شهرستان لامرد برسد.

بهمن پور در جلسه شتاب بخشی طرح انتقال آب خلیج فارس به استان فارس که به میزبانی سازمان صمت و با حضور نمایندگان مجلس و مدیران استانی برگزار شد، گفت: عملیات اجرایی خط اول طرح انتقال سال 97 آغاز شد اما کار به دلایلی متوقف ماند، اما اکنون آماده لوله گذاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان صمت فارس، بهمن پور گفت: دالان این خط از ارتفاعات صعب العبور منطقه مرزی استان های فارس، بوشهر و هرمزگان می گذرد و با ایجاد 5 پمپاژ در مسیر خط لوله، آب دریا تا ارتفاع بالای 1300 متر وارد شهر لامرد خواهد شد.

وی نقطه برداشت این خط را سواحل غربی استان هرمزگان که نزدیک ترین ساحل به استان فارس است، ذکر و اضافه کرد: برای این منطقه که قرار است اولین سایت آب شیرین کن نیز درآن احداث شود، حجم پیش بینی شده برداشت و شیرین سازی تا 1 میلیون متر مکعب در روز است، که در مراحل اولیه انتقال براساس نیاز روزانه 100 هزار متر مکعب در روز پیش بینی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب انتقالی خلیج فارس پایان 1401 به لامرد می رسد

آب انتقالی خلیج فارس پایان 1401 به لامرد می رسد