مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 16:202021-07-07سياسي

دادستان کل کشور: ایران برای توسعه همکاری با کشورهای حوزه دریای خزر آمادگی دارد


دادستان کل کشور در اولین اجلاس دادستان های کل کشورهای ساحلی دریای خزر اعلام کرد که برای توسعه همکاری با کشورهای حوزه دریای خزر آمادگی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اولین اجلاس دادستان های کل کشور های ساحلی دریای خزر (جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه، جمهوری آذربایجان، جمهوری قزاقستان، جمهوری ترکمنستان) ظهر امروز به عنوان اعضای هیات همراه ایران حضور داشتند حجت الاسلام و المسلمین منتظری با تشریح مهمترین چالش ها و مشکلات سواحل دریای خزر از آمادگی ایران برای میزبانی جلسه بعدی اجلاس و توسعه همکاری با کشور های حوزه دریای خزر خبر داد.

متن سخنان دادستان کل کشور در این اجلاس بین المللی به شرح ذیل است: جناب آقای کراسنوف دادستان محترم کل فدراسیون روسیه و اعضای محترم کشور های همسایه و ساحلی دریای خزر با تحیّت و ادای احترام در آغاز از برگزاری این اجلاس توسط دادستانی کل کشور روسیه صمیمانه سپاسگزارم.

متأسفانه شیوع بیماری کرونا و کار های ضروری در این ایام اینجانب را از حضور و ملاقات با یکدیگر که به آن مشتاق بودم و می­توانست آثار مثبتی داشته باشد محروم نمود و امیـدوارم این اجلاس که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار می شود در تحکیم روابط و ایجاد بستر برای همکاری های بیشتر و بهتر خصوصاً در حوزه صیانت و حفاظت از محیط زیست دریای خزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور: ایران برای توسعه همکاری با کشورهای حوزه دریای خزر آمادگی دارد

دادستان کل کشور: ایران برای توسعه همکاری با کشورهای حوزه دریای خزر آمادگی دارد