مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-08ورزشي

کشتی کردستان رو به موت است/برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جوانان در دهگلان


رییس هیأت کشتی کردستان با بیان اینکه کشتی کردستان رو به موت و نیازمند دمیدن روحی تازه است، گفت: اگرچه برنامه محور هستیم، اما معجزه گر نیستیم و نمی توانیم در کوتاه مدت از تیم 32 کشور به رتبه اول برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جمشید خیرآبادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سنندج قبل از شیوع کرونا سکان کشتی کردستان را در دست گرفتم، اظهار کرد: کشتی استان در آن زمان در سطح ملی جایگاهی نداشت به منظور بررسی چرایی افول و چاره اندیشی برای رفع مشکلات فراروی کشتی استان اتاق فکری با حضور رؤسای گذشته هیأت کشتی تشکیل دادیم.

وی اضافه کرد:19 اردوی بسترسازی قبل از شیوع کرونا برگزار شد، اما متأسفانه این برنامه ریزی تحت تأثیر همه گیری این ویروس قرار گرفت و اهداف انگونه که باید پیش نرفت.

رییس هیأت کشتی کردستان از تجهیز ساختمان هیأت کشتی و اضافه کردن 600 متر مربع تشک کشتی جدید به عنوان برخی اقدامات انجام شده نام برد و گفت: افزایش سرانه تشک، اختصاص مینی بوس اختصاصی و درآمد پایدار برای هیأت از جمله فعالیت های دو سال اخیر در هیأت کشتی استان بوده است.

برگزاری چهار کلاس داوری و مربیگری به گفته خیرآبادی، چهار کلاس داوری و مربیگری با حضور 10 نفر از ورزشکاران و مربیان در رده های سنی تیم های ملی برگزار و میزبانی از چندین اردوی تیم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی کردستان رو به موت است/برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جوانان در دهگلان

کشتی کردستان رو به موت است/برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جوانان در دهگلان