مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 16:202021-07-08اقتصادي

82 درصد واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی فعال هستند


معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور گفت: تحقق شعار سال یکی از اولویتهای اساسی ما بشمار می رود بر این اساس از دستگاه های اجرایی خواستیم تا قوانین مزاحم تولید را احصا و اعلام کنند که متاسفانه با گذشت سه ماه مشخص شد که دستگاه ها اهتمام جدی برای تحقق شعار .

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور گفت: تحقق شعار سال یکی از اولویتهای اساسی ما بشمار می رود بر این اساس از دستگاه های اجرایی خواستیم تا قوانین مزاحم تولید را احصا و اعلام کنند که متاسفانه با گذشت سه ماه مشخص شد که دستگاه ها اهتمام جدی برای تحقق شعار سال که حکم فرمان را دارد ندارند.

بابک دین پرست روز پنجشنبه هفدهم تیرماه در سیزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی با اشاره به اینکه رفع قوانین مزاحم تولید راهکار اساسی تحقق رونق تولید بشمار می رود افزود: دستگاه هایی که گزارش موانع مزاحم تولید را اعلام نکرده اند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی تعیین تکلیف واحدهای تولیدی و صنعتی تحت تملک بانک ها را یکی از اقدامات موثر برشمرد و گفت: با احصاء صورت گرفته مشخص شد که 1793 واحد تولیدی تحت تملک 16 بانک هستند.

از این تعداد 1403 واحد غیرفعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

82 درصد واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی فعال هستند

82 درصد واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی فعال هستند