مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-09سياسي

عقد اخوت با هیچ دولتی نبسته ایم/ لزوم مطالبه گری و نقد منصفانه


امام جمعه شاهرود بابیان اینکه در نماز جمعه عقد اخوت با هیچ دولتی بسته نشده است، گفت: هر کجا لازم باشد مطالبه گری و نقد منصفانه حتما صورت می گیرد.

- ، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلی پیامبر اعظم (ص) این شهر ضمن بیان اینکه در نهاد مقدس نماز جمعه عقد اخوت با هیچ دولتی بسته نشده است، ابراز داشت: همه تلاش ها بر این روال بوده که بتوانیم کمکی در راستای بهبود وضعیت کشور به دولت کنیم بنابراین هرکجا لازمه و نیاز به نقد منصفانه باشد قطعاً از تریبون نماز جمعه مطالبه گری می شود.

وی ضمن بیان اینکه همه باید دولت جدید را کمک کنیم تا اوضاع معیشت مردم و اقتصاد کشور بهبود یابد، افزود: برخی هنوز از رییس جمهوری که نیامده مطالبه نا به جا دارند که در پاسخ به این افراد باید گفت این رویه خدمت به کشور نیست و نقد و مطالبه باید به جا و حق صورت گیرد.

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه بروکراسی های اداری تنها باعث پیچیده تر شدن شرایط ازدواج برای جوانان می شود، ابراز داشت: دولت می بایست موانع را برداشته و شرایط را برای اجرای این سنت پسندیده هموار کند لذا از خانواده ها انتظار می رود در کنار اجرای اقدامات لازم برای ازدواج در مهریه و جهیزیه سخت گیری نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد اخوت با هیچ دولتی نبسته ایم/ لزوم مطالبه گری و نقد منصفانه

عقد اخوت با هیچ دولتی نبسته ایم/ لزوم مطالبه گری و نقد منصفانه