مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 10:552021-07-09فرهنگي

«زنگ تفریح» در جشنواره «فروزن» سان فرانسیسکو


فیلم کوتاه «زنگ تفریح» به کارگردانی نوید نیکخواه آزاد به بخش مسابقه آثار کوتاه داستانی پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی «فروزن» سانفرانسیسکو در آمریکا راه یافت.

- فیلم کوتاه زنگ تفریح به کارگردانی نوید نیکخواه آزاد به بخش مسابقه آثار کوتاه داستانی پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فروزن سانفرانسیسکو در آمریکا راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره بین المللی فروزن سان فرانسیسکو San Francisco Frozen Film Festival فهرست فیلم های حاضر در بخش مسابقه آثار کوتاه داستانی خود را به طور رسمی اعلام کرد و فیلم کوتاه زنگ تفریح به کارگردانی نوید نیکخواه آزاد از ایران در این بخش برای جوایز اصلی جشنواره به رقابت می پردازد.

جشنواره بین المللی فروزن سان فرانسیسکو (SFFFF) نهادی غیرانتفاعی است که در سال 1385 اغاز به کرد و هدف آن ایجاد فضایی برای آثار فیلمسازان مستقل، فیلمسازانی که در آثار خود به مسائل اخلاقی می پردازند، جوانان و هنرمندان مناطق محروم اعلام شده است تا گرد هم آیند و آثار خود را برای انبوهی از مخاطبان سینما به نمایش بگذارند.

زنگ تفریح برگرفته از ماجرای دختر آبی است و قصه یک دختر دبیرستانیِ یاغی را روایت می کند که می خواهد در طول زنگ تفریح و با کمکِ سه دوست خود مخفیانه از مدرسه خارج شود و برای تماشای مسابقه فوتبال تیم مورد علاقه اش به ورزشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زنگ تفریح» در جشنواره «فروزن» سان فرانسیسکو

«زنگ تفریح» در جشنواره «فروزن» سان فرانسیسکو