مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 15:402021-07-10سياسي

دختران، نقش آفرین اصلی ادبیات کودک و نوجوان در آینده


دبیرکل هیئت امنای کتابخانه های عمومی کشور گفت: نقش آفرین اصلی حوزه ادبیات کودک و نوجوان کشور در آینده، دختران و بانوان این سرزمین خواهند بود.

- ایسنا/همدان دبیرکل هیئت امنای کتابخانه های عمومی کشور گفت: نقش آفرین اصلی حوزه ادبیات کودک و نوجوان کشور در آینده، دختران و بانوان این سرزمین خواهند بود.

علیرضا مختارپور شنبه 19 تیرماه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره دوست من کتاب با بیان اینکه چند ویژگی برای این جشنواره می توان برشمرد، اظهار کرد: موضوع این جشنواره که به نام کتاب، مطالعه، کتابخانه و کتابخوانی رقم خورده، موضوعی مقدس و ارزشمند است.

وی دومین ویژگی این جشنواره را کتابخانه های عمومی دانست و تصریح کرد: کتابخانه های عمومی در واقع مرکز مطالعه، نور و دانش بخشی در جامعه هستند که متأسفانه در کشور ما گاهی در تبلیغات و برنامه های مستقیم و غیر مستقیم به این موضوع کم توجهی می شود.

مختارپور ادامه داد: در کشورهای غربی اهمیت کتابخانه ها به قدری بالاست که در اولین قسمت از یک مجموعه نمایشی که اخیراً پخش شد، یک نویسنده که کلنگ ساخت یک کتابخانه رو بر زمین می زد، کتابخانه ها را آتش نورانی بزرگی دانست که هزاران نفر می توانند در پرتو نور آن گرمی بگیرند و روشنایی بیابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران، نقش آفرین اصلی ادبیات کودک و نوجوان در آینده

دختران، نقش آفرین اصلی ادبیات کودک و نوجوان در آینده