مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 18:452021-07-10سياسي

بسیج سازندگی خط آب غدیر را به مناطق روستایی هویزه متصل می کند


بسیج سازندگی علاوه بر اعزام تانکرهای آبرسانی و پیگیری مشکلات دامداران، خط لوله آب غدیر را به مناطق روستایی هویزه متصل خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هویزه، در راستای حل معضلات آب شهرستان هویزه جلسه قرارگاه شهید سلیمانی(آبرسانی به مناطق روستای و عشایری) با حضور فرماندهی محترم سپاه حضرت ولیعصر(عج) سردار شاهوار پور و سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) درناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه تشکیل شد.

سردار شاهوارپور در این نشست عنوان داشت: تداوم آبرسانی به روستاهای داری معضل آبی موضوع مهمی است که در این راستا 5 تانکر آبرسانی را موظف کردیم برای آبرسانی به مردم هویزه  اقدام کنند.

وی اضافه کرد: برای اجرای 9 کیلومتر طرح آبرسانی جفیر یک و جفیر 2 لوله کشیده شده با اعتبار بیش از 3 میلیارد تومان وارد منطقه خواهد شد تا مشکل مردم حل شود.

به بیان فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و مسئول قرارگاه شهید سلیمانی اجرای 500 متر اتصال لوله آب غدیر به تاسیسات آبرسانی بخش نیسان و مرکزی انجام خواهد شد و مجری همه ی این طرح ها بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) به عنوان دبیر قرارگاه شهید سلیمانی است.

وی با تاکید بر خشکسالی پیشرو عنوان داشت: با کمک جهادگران ان شاءالله می توانیم مشکلات مردم را کم کنیم تا از وضعیت پیش آمده هرچه سریعتر خارج شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج سازندگی خط آب غدیر را به مناطق روستایی هویزه متصل می کند

بسیج سازندگی خط آب غدیر را به مناطق روستایی هویزه متصل می کند