مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-12ورزشي

اجرای طرح استعدادیابی قایقرانی در قم


رییس هیات قایقرانی استان قم از اجرای طرح استعدادیابی و آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی با هدف جذب استعدادهای آن در قم خبر داد.

- مجید ولی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: هیات قایقرانی استان قم به منظور شناساندن بیشتر این رشته ورزشی به عموم مردم، از بین افراد 12 تا 20 سال در هر دو بخش آقایان و بانوان برنامه ای تدارک دیده که در آن افراد پس از ثبت نام دو ساعت با لوازم و تجهیزات این رشته و نحوه استفاده آن آشنا می شوند و حتی می توانند آن را تجربه کنند.

وی ادامه داد: علاقمندان برای ثبت نام نیاز نیست کار خاصی انجام دهند، بلکه تنها باید به صفحه اختصاصی هیات قایقرانی استان قم در فضای مجازی به نشانی qom.

crsa@ مراجعه کرده و فرم الکترونیکی ثبت نام را تکمیل کنند و نخستین گام را برای آشنایی و لذت بردن از این ورزش مهیج، جذاب و پر مدال بردارند.

رییس هیات قایقرانی استان قم با بیان اینکه تمام ورزشکاران و علاقمندان ورزش می توانند در این برنامه شرکت کنند، اضافه کرد: این برنامه برای گروه سنی 12 تا 20 سال در نظر گرفته شده، اما عزیزانی بین 20 تا 25 سال نیز امکان ثبت نام دارند تا در صورت فراهم شدن شرایط برای آنها نیز دوره استعدادیابی و آشنایی با قایقرانی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح استعدادیابی قایقرانی در قم

اجرای طرح استعدادیابی قایقرانی در قم