مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 08:502021-07-12سياسي

امنیت در مرزهای شرقی/ فعالیت تجاری «ماهیرود» ادامه دارد


جانشین فرمانده نیروی انتظامی، گفت: امنیت و آرامش در مرزهای شرقی کشور برقرار است و با اقتدار پلیس و مرزبانان خاطر مردم بابت امنیت مرزها آسوده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار قاسم رضایی صبح امروز با حضور در بازارچه مرزی ماهیرود در مرز شرقی کشور از وضعیت این بازارچه بازدید به عمل آورد و بیان داشت: بیش از 200 کامیون باربری وارد این بازارچه شده اند.

وی بیان داشت: تبادل تجاری به روال عادی در این بازارچه برقرار است و با تعدادی از تجار افغانستانی صحبت شد که از وضعیت امنیتی راضی بودند و از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران تقدیر کردند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: در کنار روال عادی تجارت در بازارچه مرزی ماهیرود ، مرزبانان غیور جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در حال انجام وظیفه هستند و با روحیه بالا و جهادی اوضاع امنیتی را مدیریت می کنند.

سردار رضایی تصریح کرد: اخیراً مشکلات امنیتی در کشور افغانستان به وجود آمده بود که بحمدالله این مشکلات مرتفع شده و امنیت در مرزهای شرقی کشور برقرار است و هم اکنون حدود 600 کامیون و تریلی باری در بازارچه ماهیرود در حال تجارت هستند.

این مقام ارشد نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: با اقتدار پلیس و مرزبانان خاطر مردم بابت امنیت مرزها آسوده باشد و نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با روحیه بالا و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت در مرزهای شرقی/ فعالیت تجاری «ماهیرود» ادامه دارد

امنیت در مرزهای شرقی/ فعالیت تجاری «ماهیرود» ادامه دارد