مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-12بين الملل

حمایت علنی فرماندار آمریکایی از ناآرامی در کوبا


فرماندار ایالت فلوریدا که با بحران فروریختن آپارتمانی در این ایالت مواجه شده است دولت کوبا را به اتخاذ سیاست های فاجعه بار متهم و از تظاهرات در این کشور حمایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ران دی سانتیس فرماندار ایالت فلوریدای آمریکا یکشنبه شب به وقت محلی، از وقوع ناآرامی کم سابقه در کوبا حمایت کرد.

به نوشته نشریه نیوز ویک ، فرماندار جمهوری خواه فلوریدا در پیامی توییتری مدعی شد: فلوریدا از مردم کوبا که علیه رژیم خودکامه در هاوانا به خیابان ها آمده اند حمایت می کند .

او که گمان می رود زوج انتخاباتی دونالد ترامپ در انتخابات 2024 باشد، در حالی در توییت خود دولت کوبا را به اتخاذ سیاست های فاجعه بار متهم کرده که اخیراً فرو ریختن آپارتمانی در فلوریدا ضعف دولت محلی و مرکزی در آمریکا را به تصویر کشیده است.

بر اساس گزارش ها، بخش هایی از این ساختمان 24 ژوئن (سوم تیر) دچار ریزش شد و یکشنبه هفته گذشته همزمان با نزدیک شدن طوفان گرمسیری السا به جنوب فلوریدا، این برج مسکونی 12 طبقه با مواد منفجره کاملاً تخریب شد.

اکنون در حالی که 18 روز از ریزش برج مسکونی 12 طبقه در شهر میامی ایالت فلوریدا می گذرد مقام های این شهر از افزایش شمار اجساد پیدا شده به 90 جسد خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت علنی فرماندار آمریکایی از ناآرامی در کوبا

حمایت علنی فرماندار آمریکایی از ناآرامی در کوبا