مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 13:352021-07-12پزشكي

هزینه های بیماران کووید 19 درسیستان و بلوچستان رایگان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زابل، حوزه سیستان که در فرمانداری زابل برگزار شد، اظهار کرد: تیم هایی را از قبل فرستاده بودیم به منطقه سیستان تا اوضاع را بررسی کنند گزارش هایی را دریافت کردیم که امیدوارم 64 تختخواب بیمارستان جدیدی که برای بیماران ریوی و مسلول اضافه شد به مجموعه، در اختیار بیماران کووید قرار گیرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: برای بیمارستانهای هیرمند و زهک امکانات جدید ارسال می کنیم، دستگاه پی سی ار برای ازمایش های پی سی ار ارسال می کنیم، کمبود کیت و داروهای مورد نیاز مطرح نیست اما بازهم پیگیر هستیم.

وی ادامه داد: سایر اقلام مورد نیاز را هم برای مراکز بهداشت و درمان در روزهای آینده ارسال می کنیم.

نمکی بیان کرد: اعتباراتی را برای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زابل در روزهای اینده ابلاغ کنیم، مقررشد در کل سیستان و بلوچستان هزینه های بستری و سرپایی بیماران کووید 19 رایگان باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر مردم در رعایت پروتکل ها دقت کنند، در روزهای از این قله در استان سرازیر خواهیم شد.

جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، امشب دوشنبه 21تیرماه 1400 بعد از خبر ساعت 20 به صورت زنده از شبکه هامون پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های بیماران کووید 19 درسیستان و بلوچستان رایگان است

هزینه های بیماران کووید 19 درسیستان و بلوچستان رایگان است