مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-13سياسي

سالاری: القای مرگ اصلاحات، غیرواقع بینانه و رویاپردازی است


رییس شورای مرکزی حزب همبستگی ایران اسلامی با توجه به برخی زمزمه ها در مورد مرگ یا پایان اصلاحات پس از انتخابات 28 خرداد، گفت: شکست در انتخابات نه برای اصلاحات و نه هیچ جریان سیاسی دیگری نقطه پایان تلقی نمی شود.

- رییس شورای مرکزی حزب همبستگی ایران اسلامی با توجه به برخی زمزمه ها در مورد مرگ یا پایان اصلاحات پس از انتخابات 28 خرداد، گفت: شکست در انتخابات نه برای اصلاحات و نه هیچ جریان سیاسی دیگری نقطه پایان تلقی نمی شود.

محمد سالاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شکست در انتخابات چه تحمیلی باشد و چه از طریق فرآیند دموکراتیک و در یک انتخابات رقابتی صورت بگیرد، نه برای اصلاحات و نه هیچ جریان سیاسی دیگری نقطه پایان تلقی نمی شود، همچنان که هر دو جریان سیاسی کشور بارها چنین رخدادی را در سال های گذشته تجربه کرده اند.

وی القای مرگ اصلاحات توسط برخی جریانات تندرو را غیرواقع بینانه و رویاپردازی دانست و افزود: کسانی که با نگاه حذفی به دنبال رسیدن به قدرت و اداره کشور هستند سال هاست که در آرزوی حذف دیگر جریان های سیاسی کشور که مورد اقبال مردم هستند به سر می برند و طبیعی است که اصلاحات و جریان اعتدال گرا که به مطالبات اکثریت مردم نزدیک تر هستند، در تیررس اقدامات انحصارطلبان قرار داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالاری: القای مرگ اصلاحات، غیرواقع بینانه و رویاپردازی است

سالاری: القای مرگ اصلاحات، غیرواقع بینانه و رویاپردازی است