مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-13پزشكي

870مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید 19 در کشور راه اندازی شده است


در کل کشور 870مرکز تجمیعی واکسیناسیون کوید 19 راه اندازی و فعال شده است این استان نسبت به مساحت و جمعیت از نظر راه اندازی تعداد مراکز و دوز واکسن تزریقی وضعیت خوبی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مسلم چشمی در مراسم افتتاحیه 21مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه یک سال و نیم از مدت شیوع ویروس افراد انجام میشد که در این طرح 3کار انجام می شدکه به دنبال قطع زنجیره کرونا را  هدف قرار داده بودیم.

وی ادامه داد: در این طرح یک تیم مراقبتی، حمایتی و نظارتی را تهیه کردیم  که در این گام به طرح پنجم که واکسیناسیون است رسیدیم.

وی بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی به واکسیناسیون کشور کمک موثری ارائه داده است که عمده مراکز تجمیعی واکسیناسیون در کشور دست بسیج است.

این مسئول با اشاره به این که قول راه اندازی یک مرکز تجمیعی به استان را داده بودیم که صفر تا صد کار را بسیج انجام دهد که خوشبختانه امروز شاهد راه اندازی بیست و یکمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کوید 19 در استان هستیم.

وی اظهار داشت: در کل کشور 870مرکز تجمیعی واکسیناسیون کوید 19 راه اندازی و فعال شده است این استان نسبت به مساحت و جمعیتش از نظر راه اندازی تعداد مراکز و دوز واکسن تزریقی وضعیت خوبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

870مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید 19 در کشور راه اندازی شده است

870مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید 19 در کشور راه اندازی شده است