مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-13اقتصادي

شاهد تغییر نگاه مدیران به شرکت های دانش بنیان هستیم


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری تاکید کرد که طی سال های اخیر شاهد تغییر نگاه مدیران دولتی و دانشگاهی به موضوع ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان و نرخ رشد خوبی در این حوزه هستیم.

- ایسنا/فارس معاون علمی و فناوری رییس جمهوری تاکید کرد که طی سال های اخیر شاهد تغییر نگاه مدیران دولتی و دانشگاهی به موضوع ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان و نرخ رشد خوبی در این حوزه هستیم.

سورنا ستاری سه شنبه 22 تیرماه در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری فارس، وظیفه دولت را ایجاد زیرساخت برای ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان و فعالیت های نوآورانه و فناورانه دانست و قبول کرد که هنوز در این بخش کمبودهایی هم وجود دارد.

ستاری در عین حال خاطرنشان کرد که بخشی از کمبود زیرساخت، به دلیل پتانسیل بالای اقتصاد دانش بنیان بوده و یکی از مسائل مهم اقتصاد دانش بنیان و ایجاد زیست بوم دانش بنیان و سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

او افزود: هم تعداد شرکت ها و هم توسعه ای که در حوزه نوآوری رخ داده رشد و توسعه داشته و امید است که جهش خوبی امسال و سال آینده رخ دهد.

معاون رییس جمهور همچنین با بیان اینکه اتفاق خوب دیگر تغییر دیدگاه مدیران دولتی و دانشگاهیان به شرکت های دانش بنیان و فن آور است، گفت: دیدگاه مدیران دولتی و دانشگاهیان تغییر و جهت گیری به سمت این شرکت ها توسعه پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد تغییر نگاه مدیران به شرکت های دانش بنیان هستیم

شاهد تغییر نگاه مدیران به شرکت های دانش بنیان هستیم