مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 13:152021-07-13حوادث

باند کلاهبرداران اسکیمری متلاشی شد


باندی که در پوشش پارکینگ خودرویی از کارت بانکی مشتریان با استفاده از دستگاه اسکیمر کپی برداری کرده و اقدام به برداشت غیر مجاز سه میلیارد ریالی از حساب بانکی قربانیان می کردند، - ایسنا/لرستان رییس پلیس فتا لرستان گفت: باندی که در پوشش پارکینگ خودرویی از کارت بانکی مشتریان با استفاده از دستگاه اسکیمر کپی برداری کرده و اقدام به برداشت غیر مجاز سه میلیارد ریالی از حساب بانکی قربانیان می کردند، متلاشی شد.

سرهنگ آرش ابراهیمی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بررسی کارشناسی توسط کارآگاهان پلیس فتا استان در خصوص برخی از پرونده های برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شکات مشخص شد که یک باند فعال کلاهبرداران اسکیمری در شهرستان خرم آباد در حال فعالیت است.

وی افزود: با تشکیل تیمی از کارشناسان و تلاش شبانه روزی باند کلاهبرداران اسکیمر در یکی از پارکینگ های شبانه روزی فعال در خرم آباد شناسایی شدند.

ابراهیمی گفت: باهماهنگی مقام قضایی نسبت به دستگیری متهمان اقدام شد که در این راستا یک نفر دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

رییس پلیس فتا لرستان ادامه داد: در بازجویی های اولیه متهم قصد فریب کارشناسان پلیس فتا را داشت که با هوشیاری کارآگاهان پلیس فتا و ارایه مستندات مکشوفه ضمن قبول بزه انتسابی اعتراف و همدستان خود را معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند کلاهبرداران اسکیمری متلاشی شد

باند کلاهبرداران اسکیمری متلاشی شد