مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-14سياسي

انتصاب معاون فرهنگی کانون پرورش فکری


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی محمود مروج را به عنوان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، مهدی علی اکبرزاده در این حکم به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند محمود مروج اشاره و اظهار امیدواری کرده است با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و مشارکت و همفکری با معاونت ها، واحدهای ستادی، استان ها، اندیشمندان، فرهیختگان و دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت کشور برای تحقق اهداف کانون اهتمام ورزد .

مدیرعامل کانون همچنین در این حکم بر توجه به فرآیند برنامه ها و تصمیم ها و بازتعریف شوراهای کارشناسی در ستاد و استان ها و جلب مشارکت مربیان، کارشناسان و کارکنان در تمامی برنامه های ملی، منطقه ای و استانی و آسیب شناسی برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی به ویژه در زمان شیوع بیماری کرونا و برنامه ریزی متناسب با شرایط تاکید کرده است.

علی اکبرزاده از مروج خواسته است بر مخاطب محور قلمداد کردن برنامه های معاونت فرهنگی با تأکید و توجه بر برنامه های گذشته و مستندسازی و تکمیل برنامه های موجود و ارائه برنامه های جدید بر اساس اسناد بالادستی و ساماندهی سرمایه های انسانی برای ایجاد نشاط کاری مربیان و کارشناسان و دیگر کارکنان و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب معاون فرهنگی کانون پرورش فکری

انتصاب معاون فرهنگی کانون پرورش فکری