مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 10:352021-07-14سياسي

«اندیشه» و «تفکر» بارزترین ویژگی حضرت زهرا(س) بود


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: از مهم ترین شاخصه های شخصیتی حضرت زهرا(س) تفکر و اندیشه بود و این گونه به مقامات بلند معنوی رسیدند.

- حجت الاسلام عباسعلی گرزین بعدازظهر چهارشنبه در همایش دختران تراز انقلاب و راهکارهای ترویج عفاف بر اساس سیره حضرت زهرا(س) اظهار کرد: باید کنکاش کنیم که سیره حضرت زهرا (س) در مورد حجاب حیا و غیرت چگونه بوده زیرا قول و فعل معصومین برای ما حجت است و آنها الگوی ما در همه زمینه ها هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: از مهم ترین شاخصه های شخصیتی حضرت زهرا(س) تفکر بود؛ ایشان اهل اندیشه و تعمق بوده و این گونه به مقامات بلند معنوی رسیدند.

وی با اشاره به جایگاه تفکر و اندیشه و ذکر روایت یک ساعت اندیشه از هفتاد سال عبادت بهتر است ، گفت: اگر انسان اندیشه داشته و تفکر کند از آنجایی که فطرتش الهی است سریع به فطرت خود برمی گردد و متوجه اتفاقات اطراف خود می شود لذا دشمنان تصمیم دارند شرایط تفکر و تعمق را از جوامع اسلامی و ایمانی بگیرد.

گرزین بیان کرد: حضرت زهرا(س) نماد تفکر و تأمل و تعمق بودند و اینگونه بود که یک خانم 18 ساله به جایگاه رفیع رسید و مطمئناً اگر پشت سر این شخصیت تفکر و اندیشه نبود رسیدن به این مرتبه غیرممکن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اندیشه» و «تفکر» بارزترین ویژگی حضرت زهرا(س) بود

«اندیشه» و «تفکر» بارزترین ویژگی حضرت زهرا(س) بود