مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 12:502021-07-14اقتصادي

هزینه کرد 700 میلیارد ریالی برای شهرک صنعتی شهید شهریاری


رییس شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: برای شهرک صنعتی شهید شهریاری 700 میلیارد ریال هزینه شده است.

- محسن عباسی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه شهرک صنعتی شهید دکتر مجید شهریاری با مساحت 437 هکتار با قابلیت توسعه تا یک هزار هکتار افتتاح شد، اظهار کرد: برق این شهرک به میزان 7 مگاوات و آب به میزان 40 لیتر بر ثانیه تامین شده است.

  رییس شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه برای این پروژه 700 میلیارد ریال هزینه شده است، عنوان کرد: پروژه های توزیع گاز، جدول گذاری، بازگشایی معابر و زیرسازی آسفالت آن با هزینه کرد 400 میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه این شهرک قابلیت استقرار520 واحد صنعتی را در زون های 7 گانه را دارد، بیان کرد: تاکنون 6 قرارداد به میزان 43 هکتار منعقد شده است.

  عباسی اضافه کرد: صنایع متبوع زون غذایی، سلولزی، شیمیایی، نساجی، فلزی، برق و الکترونیک، صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی می توانند در این شهرک مستقر شوند.

رییس شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه برخورداری از معافیت مالیاتی 13 ساله از مزایای شهرک صنعتی شهید شهرسازی است، ادامه داد: اعطای حداکثر مشوقات قیمت حق بهره برداری و دسترسی آسان به آزادراه زنجان_تبریز از مهم ترین مزایای شهرک صنعتی شهید شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 700 میلیارد ریالی برای شهرک صنعتی شهید شهریاری

هزینه کرد 700 میلیارد ریالی برای شهرک صنعتی شهید شهریاری