مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-15سياسي

مشکلات مدیریت آب باعث تنش آبی در خوزستان شده است


جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خوزستان گفت: مشکلات مدیریت آب باعث تنش آبی در خوزستان شده اما می توان با کار، مدیریت و اراده جهادی مشکلات کمبود آب را در این استان رفع کرد.

- ، سرتیپ پاسدار محمود معین پور چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران بیان کرد: کاهش بارندگی و مشکلات مدیریت آب باعث تنش آبی در خوزستان شده اما می توان با کار، مدیریت و اراده جهادی مشکلات کمبود آب را در این استان برطرف کرد.

وی با تأکید بر اینکه اگر مدیریت صحیحی در این راستا انجام شود بی شک می توان مشکل کمبود آب را در سه بخش آب شرب – احشام و کشاورزی برطرف کرد، خبر داد: با توجه به مشکلات بی آبی و کم آبی در مناطق مختلف کشور از جمله استان خوزستان سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران دستور ویژه ای را برای رسیدگی به مشکلات روستاهای کم آب صادر و سپاه خوزستان نیز آمادگی خود را برای ورود به این مسئله اعلام کرد.

جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خوزستان از وجود 73 نقطه تنش آبی در خوزستان خبر داد و تأکید کرد: سپاه استان با استفاده از ظرفیت بسیج و نیروهای زیرمجموعه خود از جمله نیروهای زمینی، هوایی و دریایی برای رفع این تنش آبی به کمک دولت کمک خواهد کرد.

معین پور با اشاره به اینکه سال گذشته یک منبع 500 مترمکعبی آب در خوزستان آماده شد اما در مدار قرار نگرفت چرا که شرکت آب و فاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مدیریت آب باعث تنش آبی در خوزستان شده است

مشکلات مدیریت آب باعث تنش آبی در خوزستان شده است