مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 06:102021-07-15سياسي

آشفتگی و تضاد منافع در فضای کسب و کار کشور و استان کرمان وجود دارد


در فضای کسب و کار آشفتگی، در هم ریختگی، تضاد منافع و شکل گیری باندهای حرفه ای ابزار فساد را می بنییم که هر جا بخواهد شفافسازی کند، - ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: در فضای کسب و کار آشفتگی، در هم ریختگی، تضاد منافع و شکل گیری باندهای حرفه ای ابزار فساد را می بنییم که هر جا بخواهد شفافسازی کند، جلوی آن را می گیرند و قانون مجلس را فلج می کنند که این فضای کل کشور است و خیلی تفاوتی بین کرمان و استان های دیگر نمی بینیم.

دکتر علی زینی وند صبح امروز 24 تیرماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان اظهار کرد: مهم ترین فاکتور در بحث توسعه، گفتمان واحد و اجماع بر روی نقاط ضعف، فرصت ها و راهبردهاست و به نظر می رسد در استان کرمان این اتفاق افتاده و ذیل این هم افزایی در گفتمان، باید آسیب شناسی می شد که دارد انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه جابه جایی دولت و دیدگاه ها نباید این ریل گذاری محکم را به هم بزند، افزود: بخشی از کارهایی که در حوزه مانع زدایی ها و رونق تولید اتفاق می افتد مدیون شخص اقای پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی است و تاثیر خوبی در مجلس گذاشته است.

زینی وند تصریح کرد: اتاق بازرگانی استان کرمان جزو اتاق های برتر در زمینه آسیب شناسی و احصاء مشکلات واحدهای تولیدی است و باید ساختارسازی کنیم تا کارها با رفت و آمد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشفتگی و تضاد منافع در فضای کسب و کار کشور و استان کرمان وجود دارد

آشفتگی و تضاد منافع در فضای کسب و کار کشور و استان کرمان وجود دارد