مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 20:552021-07-15سياسي

استقرار 90 پایگاه برای جمع آوری نذورات قربانی نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 90 پایگاه در سراسر استان آماده دریافت نذورات و گوشت قربانی مردم خیر استان در روز عید قربان برای توزیع در بین نیازمندان است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 90 پایگاه در سراسر استان آماده دریافت نذورات و گوشت قربانی مردم خیر استان در روز عید قربان برای توزیع در بین نیازمندان است.

قباد مبشری در این نشست با تبریک پیشاپیش عید سعید قربان، به طرح پویش نذر قربانی اشاره کرد و افزود: 90 پایگاه ازجمله دفاتر ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه های بسیج در سراسر استان، آماده دریافت نذورات(نقدی و غیرنقدی) و گوشت قربانی مردم نیکوکار استان در روز عید قربان برای توزیع در بین نیازمندان هستند.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای پویش نذر قربانی هدفمند کردن نذورات مردمی و رساندن و توزیع آن بین نیازمندان واقعی است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه قربانی کردن ازجمله سنت های حسنه در دین مبین اسلام است که فضائل و نتایج فردی و اجتماعی زیادی دارد، اظهار کرد: به فرموده مولای متقیان علی (ع) اگر مردم می دانستند در قربانی چه آثار و برکاتی است، قطعاً قرض کرده و قربانی می کردند و این سخن از امام علی نشان از ارزش بسیار بالای انجام قربانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 90 پایگاه برای جمع آوری نذورات قربانی نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد

استقرار 90 پایگاه برای جمع آوری نذورات قربانی نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد