مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 20:352021-07-16اقتصادي

سرمایه گذاری 200میلیارد تومانی برای راه انداری گاوداری صنعتی در مشگین شهر


برای احداث و راه اندازی گاوداری صنعتی 5هزار راسی در شهرستان مشگین شهر بیش از200 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر بهنام در جریان بازدید، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بزرگ شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: برای احداث و راه اندازی گاوداری صنعتی 5هزار راسی در شهرستان مشکین شهر بیش از200 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری می شود.

وی افزود: در کنار دامپروری، باغداری و کشاورزی باید سالن های سردخانه و واحدهای صنایع تبدیلی احداث شود که طرح های بزرگ صنعتی در این بخش نیز در حال اجرا است.

مسیر مشگین شهر به اردبیل بزرگراه می شود استاندار اردبیل به راه های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر نیز اشاره کرد و بیان داشت: با تامین اعتبار مورد نیاز برای پروژه های عمرانی به ویژه چهار خطه کردن جاده مشکین شهر ـ اردبیل ، این مسیر به طور کامل به بزرگراه تبدیل می شود.

وی ادامه داد: برای پایان پروژه جاده مشگین شهر ـ اردبیل، 50میلیارد تومان نیاز است که تاکنون 25میلیارد تومان آن تامین شده و قول مساعدی که رییس سازمان برنامه و بودجه داده، مطالبات پیمانکار و مابقی اعتبارات از خزانه وصول می شود تا پیمانکار مربوطه این طرح را به پایان برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 200میلیارد تومانی برای راه انداری گاوداری صنعتی در مشگین شهر

سرمایه گذاری 200میلیارد تومانی برای راه انداری گاوداری صنعتی در مشگین شهر