مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-17اقتصادي

تهیه و بازنگری طرح هادی 118 روستای استان زنجان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در طول یک سال گذشته تهیه و بازنگری طرح هادی 118 روستای استان زنجان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در زنجان، رضا خواجه ای پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، در سال گذشته طرح هادی روستایی در 105 روستای استان از اعتبارات ملی، استانی و دهیاری تهیه و بازنگری شد، اظهار کرد: در طول یک سال گذشته نیز طرح هادی برای 118 روستای استان بازنگری و تهیه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه، تهیه طرح هادی و بازنگری آن، ظرفیت های توسعه ای و مزیت های سرمایه گذاری را نشان می دهند و اینکه چه نوع کاربری ها و فضاهایی بایستی در افق های بلندمدت روستا در نظر گرفته شود، افزود: پس از 10 سال با توجه به اینکه مهاجرت به روستاهای حاشیه و حریم شهرهای بزرگ زیاد است نیاز به تجدید نظر طرح ها است که بازنگری انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری پیش بینی می شود طرح هادی 50 روستای استان تهیه و مورد بازنگری قرار گیرد، خاطر نشان کرد: با توجه به جمعیت روستایی، یک نظام برنامه ریزی با عنوان طرح هادی روستایی برای وضعیت کاربری ها، توسعه روستا و مشخص شدن محدودیت روستاها تعریف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه و بازنگری طرح هادی 118 روستای استان زنجان

تهیه و بازنگری طرح هادی 118 روستای استان زنجان