مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-17سياسي

پاسخ ناظر مقیم مرمت گنبد شیخ لطف الله به سؤالات ایسنا


«هرچه هم زده بوده باشند الان در اثر آفتاب از بین رفته و تمیزکاری هم شده است.

این موضوع قبلاً مطرح شده، نمی دانم چرا دوباره می پرسید و چه اصراری دارید و چه لذتی می برید؟» این، - ایسنا/اصفهان هرچه هم زده بوده باشند الان در اثر آفتاب از بین رفته و تمیزکاری هم شده است.

این موضوع قبلاً مطرح شده، نمی دانم چرا دوباره می پرسید و چه اصراری دارید و چه لذتی می برید؟ این، پاسخ ناظر مقیم فاز دوم مرمت گنبد شیخ لطف الله به سؤال ساده خبرنگار ایسناست: آیا روی ترک مرمت شده گنبد شیخ لطف الله روغن زده بودند؟ وقتی برف، روی ترک مرمت شده گنبد شیخ لطف الله ننشست و ایسنا پرسید چرا؟ مدیر پایگاه میراث جهانی نقش جهان با اطمینان گفت: عکس ایسنا فتوشاپ است.

بعدتر اما نظر متخصصان مختلف درباره علت آب گریز شدن ترک مرمت شده پرسیده و منتشر شد و قرار بود آزمایش هایی نیز روی این ترک انجام شود، اما نتیجه این آزمایش ها که تکلیف علت ننشستن برف را روشن می کرد، هرگز رسانه ای نشد.

در این مدت، ترک مرمت شده دو بار مورد تایید قرار گرفته و حالا، فاز دوم مرمت توسط همان پیمانکار قبلی آغازشده است منتقدان اما با امضای نامه ای خواستار توقف این مرمت شده اند.

به منظور روشن شدن زوایای مبهم مرمت ترک پیشین گنبد، ایسنا با بهشاد حسینی، ناظر مقیم فاز دوم مرمت گنبد شیخ لطف الله گفت وگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ ناظر مقیم مرمت گنبد شیخ لطف الله به سؤالات ایسنا

پاسخ ناظر مقیم مرمت گنبد شیخ لطف الله به سؤالات ایسنا