مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 09:202021-07-18سياسي

نماینده دشت آزادگان: اعضای گروه های تروریستی در خوزستان به مردم تیراندازی کردند


تروریست ها با سوءاستفاده از فضای پیش آمده در خوزستان در صفوف مردم نفوذ و اقدام به تیراندازی به سمت مردم نیز کرده و دو جوان را در شهرستان های شادگان و کارون به قتل رساندند.

- قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در پذیرفته اند.

وی افزود: متأسفانه عده ای از نوکران و دست نشاندگان صهیونیست ها با استفاده از فضای پیش آمده خصوصا در صفوف مردم نفوذ کرده و ضمن سر دادن شعارهای ساختارشکنانه و رفتارهای غیرمتعارف در دو مورد اقدام به تیراندازی به سمت مردم نیز کردند و دو جوان را در شهرستان های شادگان و کارون به قتل رساندند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم خوزستان به محض مشاهده این رفتارها از سوی این قبیل رفتارها صف خود را از این افراد جدا کرده و حمایت خود از نظام و کشور را با این رفتار اعلام کردند.

ساعدی خاطرنشان کرد: عاملان و پشت صحنه های این حرکت های غیرمتعارف و همچنین کشته سازی ها کسانی هستند که در آبان 98 و پس از گران شدن بنزین و نیز در فتنه 88 دست به کشته سازی و ایجاد ناامنی در کشور زدند.

وی افزود: در زمان تجمع اعتراض آمیز مردم نیروهای انتظامی و امنیتی هیچ حرکتی در مقابل معترضان نداشتند و تیراندازی از جانب عوامل دست نشانده و گروه های تروریستی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده دشت آزادگان: اعضای گروه های تروریستی در خوزستان به مردم تیراندازی کردند

نماینده دشت آزادگان: اعضای گروه های تروریستی در خوزستان به مردم تیراندازی کردند