مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-18سياسي

از تشویق گزارشگران فساد در شهرداری تا تصمیم درباره شورایاری ها


اعضای شورای شهر تهران امروز در صحن شورا کلیات طرح الزام شهرداری تهران به اصلاح و بهبود فرآیند دریافت و رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای شهروندان درباره فساد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، بررسی طرح الزام بر اساس فرآیندهای شناسایی نسبت به تدوین و ارائه برنامه عملیاتی در 6 ماهه اول برنامه اقدام کند.

  حسن رسولی در این زمینه گفت: آنچه که امروز به بحث گذاشته می شود گزارش کمیسیون حقوقی و برنامه و بودجه است و هیچ ابهامی در مورد آن وجود ندارد.

بهاره آروین دیگر عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: متأسفانه پروسه ارائه لایحه از سوی شهرداری طولانی شد و این طرح دارای 13 ماده است.

وی بیان داشت: در این طرح شهرداری ملزم شده است به جای ایجاد سامانه ای جدید، با استفاده از بستر سامانه های موجود امکان گزارشگری امن تخلف را مهیا سازد، البته هر سامانه ای برای این کار انتخاب شود باید ویژگی هایی داشته باشد، از جمله امکان گزارشگری امن و حفظ محرمانگی هویت گزارشگر.

همچنین باید دسترسی های کمیسیونی که برای نظارت بر فرایند در شورا تشکیل می شود در سامانه کامل باشد.

سرانجام اعضای شورای اسلامی شهر تهران با کلیات طرح الزام شهرداری تهران به اصلاح و بهبود فرایند دریافت و رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای شهروندان درباره فساد و و رشوه و تشویق گزارشگران تخلفات در شهرداری تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تشویق گزارشگران فساد در شهرداری تا تصمیم درباره شورایاری ها

از تشویق گزارشگران فساد در شهرداری تا تصمیم درباره شورایاری ها