مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:352021-07-18سياسي

خوزستانی ها در تب وتاب آب؛ فرصت طلبان در تلاش برای رسیدن به اهداف شوم خود


24 و 25 تیرماه گروهی از شهروندان در اعتراض به بی آبی دست به تجمع در خیابان های چند شهر خوزستان زدند اما واقعیت ماجرا چه بود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، 25 و 24 تیرماه به یکباره برخی از خیابان های شادگان شلوغ شدند و گروهی از شهروندان در چند شهر جنوبی خوزستان دست به تجمعات اعتراضی زدند که تصاویرشان در کانال های مختلف خبری منتشر شد.

ویدیو های منتشر شده در فضای مجازی نشان می داد که نیرو های انتظامی خویشتن داری و خونسردی نیروی انتظامی تا زمان انتشار این گزارش به تماس ها و پیام های مکرر ما پاسخی ندادند.

    یک جوان شادگانی قربانی اغتشاشات شد اتفاقات دیشب موجب شد تا دستکم یک تن در شادگان کشته شود به همین سادگی.

اما پشت پرده ماجرا چه بود؟ امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص تجمعات در این شهر گفت: شهرستان شادگان مشکل عمده و گسترده ای در زمینه قطعی آب و برق ندارد، حتی تامین آب تالاب نیز در وضعیت بدی نیست و اهالی در حمایت از تجمع افراد در دیگر شهر های خوزستان به خیابان آمدند.

او با بیان اینکه سعی شد از راه های مختلف از جمله صحبت و گفتگو با تجمع کنندگان، از وقوع فاجعه و تنش جلوگیری گردد، افزود: گروه های معاند و تجزیه طلب نیز در بین مردم نفوذ کرده اند و سعی دارند، تجمعات مسالمت آمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستانی ها در تب وتاب آب؛ فرصت طلبان در تلاش برای رسیدن به اهداف شوم خود

خوزستانی ها در تب وتاب آب؛ فرصت طلبان در تلاش برای رسیدن به اهداف شوم خود