مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 11:152021-07-18سياسي

تدوین رزومه اجتماعی به منظور قدردانی از فعالان پاسخگویی اجتماعی


دبیر کارگروه پاسخگوی اجتماعی وزارت بهداشت تاکید کرد: رزومه اجتماعی در حال تدوین است تا از افراد فعال در حوزه فعالیت و پاسخگوی اجتماعی قدردانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، آخرین جلسه پاسخگویی اجتماعی حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت به ریاست دکتر علی اکبر حق دوست معاون آموزشی برگزار و بر تداوم فعالیت های پاسخگویی اجتماعی، با همکاری و همت کارشناسان این حوزه تاکید شد.

وی با تقدیر از کارهایی که در حوزه پاسخگویی اجتماعی، در سطح دانشگاه ها و وزارت بهداشت انجام شده است گفت: روزهای پایانی خدمتگزاری، یوم الحسرت است و هنگامی که هنوز 56 درصد بودجه پژوهشی مملکت در تهران هزینه می شود و مهاجرت به تهران ادامه دارد یعنی تلاش بیشتری در این حوزه مورد نیاز است و باید سهم مناطق کم برخوردار افزایش یابد.

حق دوست خاطرنشان کرد: باید در عمل، وارد این حوزه شویم و در سفرهای استانی چهره واقعی شهرها اعم از فیزیک شهر و همه موارد مد نظر باشد اما متاسفانه زمان محدود ما گذشت و جا دارد از همکارانی که در این حوزه فعالیت کردند، تشکر کنیم لذا پایداری و تداوم بسیاری از این فعالیت ها منوط به همکاری و همت کارشناسان حوزه پاسخگویی اجتماعی وزارت بهداشت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین رزومه اجتماعی به منظور قدردانی از فعالان پاسخگویی اجتماعی

تدوین رزومه اجتماعی به منظور قدردانی از فعالان پاسخگویی اجتماعی