مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 16:052021-07-18بين الملل

ترکیه: اسراییل فورا دست از هتک حرمت به مسجد الاقصی بردارد


وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با هشدار درباره عواقب خطرناک اقدام رژیم صهیونیستی در هتک حرمت مسجد الاقصی و حمله به شهروندان فلسطینی از این رژیم خواست فورا دست از رفتارهای تحریک آمیز بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ترکیه اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به مسجد الاقصی را محکوم کرد و از این رژیم خواست به این رفتارها پایان دهد تا از عواقب خطرناک ادامه روند تشدید تنش ها جلوگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم ، وزارت خارجه ترکیه تاکید کرد: نیروهای امنیتی اسراییل صبح امروز بار دیگر با هتک حرمت مسجد الاقصی اجازه دادند تندروهای یهود به صحن های مسجد هجوم آورند و پلیس این رژیم هم اقدام به شلیک بمب های صوتی کرده و شماری از فلسطینی ها را بازداشت کرد.

وزارت خارجه ترکیه اقدام نظامیان صهیونیست در بازداشت شماری از فلسطینیان از جمله زنان و کودکان با به کارگیری رفتارهای توهین آمیز را محکوم کرد.

در بیانیه وزارت خارجه ترکیه آمده است: در شرایطی که فضای تنش و درگیری ناشی از تجاوز ماه رمضان گذشته رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی در حافظه باقی مانده است، ما درباره خطر شدید ادامه چنین تحرکاتی در شرایط کنونی هشدار می دهیم.

وزارت خارجه ترکیه گفت که آنکارا بار دیگر از اسراییل می خواهد که فورا دست از این رفتارهای تحریک آمیز بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه: اسراییل فورا دست از هتک حرمت به مسجد الاقصی بردارد

ترکیه: اسراییل فورا دست از هتک حرمت به مسجد الاقصی بردارد