مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 16:552021-07-18پزشكي

درگیری کودکان ملایری با کرونا دلتا


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر از واکسیناسیون 75 درصدی گروه سنی 70 سال به بالا در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش میزان درگیری کودکان در کرونا دلتا، - ایسنا/همدان رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر از واکسیناسیون 75 درصدی گروه سنی 70 سال به بالا در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش میزان درگیری کودکان در کرونا دلتا، در حال حاضر 10 کودک با علائم اسهال و استفراغ در بیمارستان مهر ملایر بستری هستند.

دکتر محسن ترکاشوند روز یکشنبه 27 تیر ماه در ستاد مقابله با کرونا در شهرستان ملایر از آمادگی این شهرستان برای واکسیناسیون روزانه 2100 نفر خبر داد و اظهار کرد: تاکنون 30 هزار نفر یعنی 10 درصد مردم شهرستان ملایر دز اولیه واکسن را دریافت کردند.

روز گذشته نیز 1354 نفر از متولدین 1340 و قبل از آن، واکسینه شدند.

وی به واکسیناسیون 75 درصد گروه سنی 70 سال به بالا اشاره و مطرح کرد: تاکنون هیچ عارضه ای از تزریق واکسن در شهرستان ملایر گزارش نشده است و برخی از افراد واکسینه شده که به کرونا مبتلا شدند، به نوع خفیف بیماری دچار شدند.

ترکاشوند مهم ترین منشاء شیوع بیماری را دورهمی های خانوادگی و مراسمات عروسی دانست و گفت: تا امروز 140 بیمار کرونایی در بیمارستان های امام حسین (ع) و دکتر غرضی بستری هستند و خوشبختانه بدلیل تکمیل واکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری کودکان ملایری با کرونا دلتا

درگیری کودکان ملایری با کرونا دلتا